طبيعة التسهيلات والخدمات المساندة والبرامج الخاصة التي ينبغي أن توفرها مؤسسات التعليم العالي الأهلي لطلاب التربية الخاصة کما يراها أکاديميو التربية الخاصة The nature of the facilities, support services and special programs that should be provided by higher education institutions to special education students from the perspective of the faculty members
الوابلـي, . (2017). طبيعة التسهيلات والخدمات المساندة والبرامج الخاصة التي ينبغي أن توفرها مؤسسات التعليم العالي الأهلي لطلاب التربية الخاصة کما يراها أکاديميو التربية الخاصة The nature of the facilities, support services and special programs that should be provided by higher education institutions to special education students from the perspective of the faculty members. EKB Journal Management System, 5(20 الجزء الأول), 1-55. doi: 10.21608/sero.2017.91737
عبـدالله بن محمـد الوابلـي. "طبيعة التسهيلات والخدمات المساندة والبرامج الخاصة التي ينبغي أن توفرها مؤسسات التعليم العالي الأهلي لطلاب التربية الخاصة کما يراها أکاديميو التربية الخاصة The nature of the facilities, support services and special programs that should be provided by higher education institutions to special education students from the perspective of the faculty members". EKB Journal Management System, 5, 20 الجزء الأول, 2017, 1-55. doi: 10.21608/sero.2017.91737
الوابلـي, . (2017). 'طبيعة التسهيلات والخدمات المساندة والبرامج الخاصة التي ينبغي أن توفرها مؤسسات التعليم العالي الأهلي لطلاب التربية الخاصة کما يراها أکاديميو التربية الخاصة The nature of the facilities, support services and special programs that should be provided by higher education institutions to special education students from the perspective of the faculty members', EKB Journal Management System, 5(20 الجزء الأول), pp. 1-55. doi: 10.21608/sero.2017.91737
الوابلـي, . طبيعة التسهيلات والخدمات المساندة والبرامج الخاصة التي ينبغي أن توفرها مؤسسات التعليم العالي الأهلي لطلاب التربية الخاصة کما يراها أکاديميو التربية الخاصة The nature of the facilities, support services and special programs that should be provided by higher education institutions to special education students from the perspective of the faculty members. EKB Journal Management System, 2017; 5(20 الجزء الأول): 1-55. doi: 10.21608/sero.2017.91737