دور الأسرة في تنشئة الأطفال ذوي الإعاقة الفکرية في معاهد وبرامج التربية الفکرية بمدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات Role of the family in upbringing child with intellectual disability in institutions and programs of intellectual education in Riyadh from female teachers' perspective
العجمي, ., الزهراني, . (2017). دور الأسرة في تنشئة الأطفال ذوي الإعاقة الفکرية في معاهد وبرامج التربية الفکرية بمدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات Role of the family in upbringing child with intellectual disability in institutions and programs of intellectual education in Riyadh from female teachers' perspective. EKB Journal Management System, 5(20 الجزء الأول), 125-174. doi: 10.21608/sero.2017.91742
ناصر بن سعد العجمي; مريم بنت سالم عبد الله الزهراني. "دور الأسرة في تنشئة الأطفال ذوي الإعاقة الفکرية في معاهد وبرامج التربية الفکرية بمدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات Role of the family in upbringing child with intellectual disability in institutions and programs of intellectual education in Riyadh from female teachers' perspective". EKB Journal Management System, 5, 20 الجزء الأول, 2017, 125-174. doi: 10.21608/sero.2017.91742
العجمي, ., الزهراني, . (2017). 'دور الأسرة في تنشئة الأطفال ذوي الإعاقة الفکرية في معاهد وبرامج التربية الفکرية بمدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات Role of the family in upbringing child with intellectual disability in institutions and programs of intellectual education in Riyadh from female teachers' perspective', EKB Journal Management System, 5(20 الجزء الأول), pp. 125-174. doi: 10.21608/sero.2017.91742
العجمي, ., الزهراني, . دور الأسرة في تنشئة الأطفال ذوي الإعاقة الفکرية في معاهد وبرامج التربية الفکرية بمدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات Role of the family in upbringing child with intellectual disability in institutions and programs of intellectual education in Riyadh from female teachers' perspective. EKB Journal Management System, 2017; 5(20 الجزء الأول): 125-174. doi: 10.21608/sero.2017.91742