واقع استخدام التعليم الإلکتروني في تدريس ذوات الإعاقة الفکرية البسيطة في مدارس مدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات The fact of using Electronic Education in Teaching for who have mild intellectual disability in schools of Riyadh from Female teachers' perspective
العجمي, ., الحارثي, . (2017). واقع استخدام التعليم الإلکتروني في تدريس ذوات الإعاقة الفکرية البسيطة في مدارس مدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات The fact of using Electronic Education in Teaching for who have mild intellectual disability in schools of Riyadh from Female teachers' perspective. EKB Journal Management System, 5(18 الجزء الثانى), 95-130. doi: 10.21608/sero.2017.91799
ناصر بن سعد العجمي; مشيرة بنت عبدالله الحارثي. "واقع استخدام التعليم الإلکتروني في تدريس ذوات الإعاقة الفکرية البسيطة في مدارس مدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات The fact of using Electronic Education in Teaching for who have mild intellectual disability in schools of Riyadh from Female teachers' perspective". EKB Journal Management System, 5, 18 الجزء الثانى, 2017, 95-130. doi: 10.21608/sero.2017.91799
العجمي, ., الحارثي, . (2017). 'واقع استخدام التعليم الإلکتروني في تدريس ذوات الإعاقة الفکرية البسيطة في مدارس مدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات The fact of using Electronic Education in Teaching for who have mild intellectual disability in schools of Riyadh from Female teachers' perspective', EKB Journal Management System, 5(18 الجزء الثانى), pp. 95-130. doi: 10.21608/sero.2017.91799
العجمي, ., الحارثي, . واقع استخدام التعليم الإلکتروني في تدريس ذوات الإعاقة الفکرية البسيطة في مدارس مدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات The fact of using Electronic Education in Teaching for who have mild intellectual disability in schools of Riyadh from Female teachers' perspective. EKB Journal Management System, 2017; 5(18 الجزء الثانى): 95-130. doi: 10.21608/sero.2017.91799