iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 5, 18 الجزء الثانى, May 2017
1
نشرة العدد
Page
1-13
View Article
|
PDF
729.48 K
|
View on SCiNiTO
2
أهمية تعلم المهارات الاجتماعية في مرحلة المراهقة لذوي الإعاقة الفکرية من وجهة نظر معلميهم في برامج الدمج بالمرحلة المتوسطة
Page
1-30
على بن محمد هوساوي; سعد بن محمد بن عبدالله الشبانة
View Article
|
PDF
671.48 K
|
View on SCiNiTO
3
متطلبات دمج الطلبة ذوي الإعاقة السمعية بالتعليم العالي من وجهة نظر الخبراء والعاملين بمنطقة تبوک The requirements for the integration Hearing Impaired Students to the higher education from the point of view of the experts and practitioners Tabuk Region
Page
31-62
هدى فضل الله على محمد
View Article
|
PDF
835.62 K
|
View on SCiNiTO
4
واقع استخدام التعليم الإلکتروني في تدريس ذوات الإعاقة الفکرية البسيطة في مدارس مدينة الرياض من وجهة نظر المعلمات The fact of using Electronic Education in Teaching for who have mild intellectual disability in schools of Riyadh from Female teachers' perspective
Page
95-130
ناصر بن سعد العجمي; مشيرة بنت عبدالله الحارثي
View Article
|
PDF
937.59 K
|
View on SCiNiTO
5
Examine the Effect Functional Analysis Program & Intervention on ADHD of First Grade Teachers دراسة تأثير برنامج التحليل الوظيفي والتدخل على ذوي النشاط الزائد وتشتت الانتباه من معلمي الصف الاول
Page
1-21
Amal Salem ALfaifi
View Article
|
PDF
462.84 K
|
View on SCiNiTO