فاعلية استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية مهارات التعلم الذاتي وتنظيم البيئة الاثرائية من وجهة نظر الطالبات الموهوبات The effectiveness of the use of the Flipped Learning strategy in the development of self-learning skills and organizing the enrichment environment as perceived by gifted students.
الحربي, . (2017). فاعلية استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية مهارات التعلم الذاتي وتنظيم البيئة الاثرائية من وجهة نظر الطالبات الموهوبات The effectiveness of the use of the Flipped Learning strategy in the development of self-learning skills and organizing the enrichment environment as perceived by gifted students.. EKB Journal Management System, 4(16 الجزء الأول), 115-152. doi: 10.21608/sero.2017.91825
فوزيه مطلق مرزوق الحربي. "فاعلية استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية مهارات التعلم الذاتي وتنظيم البيئة الاثرائية من وجهة نظر الطالبات الموهوبات The effectiveness of the use of the Flipped Learning strategy in the development of self-learning skills and organizing the enrichment environment as perceived by gifted students.". EKB Journal Management System, 4, 16 الجزء الأول, 2017, 115-152. doi: 10.21608/sero.2017.91825
الحربي, . (2017). 'فاعلية استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية مهارات التعلم الذاتي وتنظيم البيئة الاثرائية من وجهة نظر الطالبات الموهوبات The effectiveness of the use of the Flipped Learning strategy in the development of self-learning skills and organizing the enrichment environment as perceived by gifted students.', EKB Journal Management System, 4(16 الجزء الأول), pp. 115-152. doi: 10.21608/sero.2017.91825
الحربي, . فاعلية استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية مهارات التعلم الذاتي وتنظيم البيئة الاثرائية من وجهة نظر الطالبات الموهوبات The effectiveness of the use of the Flipped Learning strategy in the development of self-learning skills and organizing the enrichment environment as perceived by gifted students.. EKB Journal Management System, 2017; 4(16 الجزء الأول): 115-152. doi: 10.21608/sero.2017.91825