معوقات الدمج الشامل للأطفال الصم وضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال من وجهة نظر معلماتهم بالمملکة العربية السعودية Obstacles to comprehensive integration of deaf and hard of hearing children from the perspective perceive of their teachers in kindergarten Kingdom of Saudi Arabia
الريس, ., الجميعي, . (2016). معوقات الدمج الشامل للأطفال الصم وضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال من وجهة نظر معلماتهم بالمملکة العربية السعودية Obstacles to comprehensive integration of deaf and hard of hearing children from the perspective perceive of their teachers in kindergarten Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 4(15 الجزء الأول), 11-40. doi: 10.21608/sero.2016.91848
طارق بن صالح الريس; وعد بنت علي بن عمران الجميعي. "معوقات الدمج الشامل للأطفال الصم وضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال من وجهة نظر معلماتهم بالمملکة العربية السعودية Obstacles to comprehensive integration of deaf and hard of hearing children from the perspective perceive of their teachers in kindergarten Kingdom of Saudi Arabia". EKB Journal Management System, 4, 15 الجزء الأول, 2016, 11-40. doi: 10.21608/sero.2016.91848
الريس, ., الجميعي, . (2016). 'معوقات الدمج الشامل للأطفال الصم وضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال من وجهة نظر معلماتهم بالمملکة العربية السعودية Obstacles to comprehensive integration of deaf and hard of hearing children from the perspective perceive of their teachers in kindergarten Kingdom of Saudi Arabia', EKB Journal Management System, 4(15 الجزء الأول), pp. 11-40. doi: 10.21608/sero.2016.91848
الريس, ., الجميعي, . معوقات الدمج الشامل للأطفال الصم وضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال من وجهة نظر معلماتهم بالمملکة العربية السعودية Obstacles to comprehensive integration of deaf and hard of hearing children from the perspective perceive of their teachers in kindergarten Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 2016; 4(15 الجزء الأول): 11-40. doi: 10.21608/sero.2016.91848