إلمام المعلمات المتعاونات بأدوارهن في تدريب الطالبات - المعلمات بمسار صعوبات التعلم من وجهة نظرهن The Degree to which Learning Disabilities Cooperating Female Teachers Understand their Roles in Training Student Teachers.
أبونيان, ., العسکر, . (2016). إلمام المعلمات المتعاونات بأدوارهن في تدريب الطالبات - المعلمات بمسار صعوبات التعلم من وجهة نظرهن The Degree to which Learning Disabilities Cooperating Female Teachers Understand their Roles in Training Student Teachers.. EKB Journal Management System, 4(15 الجزء الثانى), 1-43. doi: 10.21608/sero.2016.91857
إبراهيم بن سعد أبونيان; العنود بنت عبد العزيز العسکر. "إلمام المعلمات المتعاونات بأدوارهن في تدريب الطالبات - المعلمات بمسار صعوبات التعلم من وجهة نظرهن The Degree to which Learning Disabilities Cooperating Female Teachers Understand their Roles in Training Student Teachers.". EKB Journal Management System, 4, 15 الجزء الثانى, 2016, 1-43. doi: 10.21608/sero.2016.91857
أبونيان, ., العسکر, . (2016). 'إلمام المعلمات المتعاونات بأدوارهن في تدريب الطالبات - المعلمات بمسار صعوبات التعلم من وجهة نظرهن The Degree to which Learning Disabilities Cooperating Female Teachers Understand their Roles in Training Student Teachers.', EKB Journal Management System, 4(15 الجزء الثانى), pp. 1-43. doi: 10.21608/sero.2016.91857
أبونيان, ., العسکر, . إلمام المعلمات المتعاونات بأدوارهن في تدريب الطالبات - المعلمات بمسار صعوبات التعلم من وجهة نظرهن The Degree to which Learning Disabilities Cooperating Female Teachers Understand their Roles in Training Student Teachers.. EKB Journal Management System, 2016; 4(15 الجزء الثانى): 1-43. doi: 10.21608/sero.2016.91857