الحالة المزاجية المميزة للتلميذات ذوات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The Temperamental Status that Distinguishes Female Students with Learning Disabilities at Elementary School
السرطاوي, ., الضبيب, . (2016). الحالة المزاجية المميزة للتلميذات ذوات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The Temperamental Status that Distinguishes Female Students with Learning Disabilities at Elementary School. EKB Journal Management System, 4(14 الجزء الأول), 1-38. doi: 10.21608/sero.2016.91869
زيدان أحمد السرطاوي; نسرين أحمد الضبيب. "الحالة المزاجية المميزة للتلميذات ذوات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The Temperamental Status that Distinguishes Female Students with Learning Disabilities at Elementary School". EKB Journal Management System, 4, 14 الجزء الأول, 2016, 1-38. doi: 10.21608/sero.2016.91869
السرطاوي, ., الضبيب, . (2016). 'الحالة المزاجية المميزة للتلميذات ذوات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The Temperamental Status that Distinguishes Female Students with Learning Disabilities at Elementary School', EKB Journal Management System, 4(14 الجزء الأول), pp. 1-38. doi: 10.21608/sero.2016.91869
السرطاوي, ., الضبيب, . الحالة المزاجية المميزة للتلميذات ذوات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The Temperamental Status that Distinguishes Female Students with Learning Disabilities at Elementary School. EKB Journal Management System, 2016; 4(14 الجزء الأول): 1-38. doi: 10.21608/sero.2016.91869