الأسس النظرية والأطر التربوية في تکييف مناهج الصم وضعاف السمع للوصول إلى منهج التعليم العام Theoretical Foundations and Educational Frameworks to Adapt the Curriculum of the Deaf and Hard of Hearing to Enable Access to the General Education Curriculum
السالم, . (2016). الأسس النظرية والأطر التربوية في تکييف مناهج الصم وضعاف السمع للوصول إلى منهج التعليم العام Theoretical Foundations and Educational Frameworks to Adapt the Curriculum of the Deaf and Hard of Hearing to Enable Access to the General Education Curriculum. EKB Journal Management System, 4(13 الجزء الأول), 175-211. doi: 10.21608/sero.2016.92016
ماجد عبدالرحمن السالم. "الأسس النظرية والأطر التربوية في تکييف مناهج الصم وضعاف السمع للوصول إلى منهج التعليم العام Theoretical Foundations and Educational Frameworks to Adapt the Curriculum of the Deaf and Hard of Hearing to Enable Access to the General Education Curriculum". EKB Journal Management System, 4, 13 الجزء الأول, 2016, 175-211. doi: 10.21608/sero.2016.92016
السالم, . (2016). 'الأسس النظرية والأطر التربوية في تکييف مناهج الصم وضعاف السمع للوصول إلى منهج التعليم العام Theoretical Foundations and Educational Frameworks to Adapt the Curriculum of the Deaf and Hard of Hearing to Enable Access to the General Education Curriculum', EKB Journal Management System, 4(13 الجزء الأول), pp. 175-211. doi: 10.21608/sero.2016.92016
السالم, . الأسس النظرية والأطر التربوية في تکييف مناهج الصم وضعاف السمع للوصول إلى منهج التعليم العام Theoretical Foundations and Educational Frameworks to Adapt the Curriculum of the Deaf and Hard of Hearing to Enable Access to the General Education Curriculum. EKB Journal Management System, 2016; 4(13 الجزء الأول): 175-211. doi: 10.21608/sero.2016.92016