الخصائص التربوية والنفسية لذوي صعوبات التعلم غير اللفظية لدى عينة من التلاميذ بمدارس الدمج وأقرانهم بالمدارس العامة Educational and psychological characteristics of students with non-verbal learning disabilities among a student's sample in the mainstreaming schools and their peers in public schools
عبد الکريم, . (2016). الخصائص التربوية والنفسية لذوي صعوبات التعلم غير اللفظية لدى عينة من التلاميذ بمدارس الدمج وأقرانهم بالمدارس العامة Educational and psychological characteristics of students with non-verbal learning disabilities among a student's sample in the mainstreaming schools and their peers in public schools. EKB Journal Management System, 3(12 الجزء الثانى), 1-30. doi: 10.21608/sero.2016.92064
وليد فتحي عبد الکريم. "الخصائص التربوية والنفسية لذوي صعوبات التعلم غير اللفظية لدى عينة من التلاميذ بمدارس الدمج وأقرانهم بالمدارس العامة Educational and psychological characteristics of students with non-verbal learning disabilities among a student's sample in the mainstreaming schools and their peers in public schools". EKB Journal Management System, 3, 12 الجزء الثانى, 2016, 1-30. doi: 10.21608/sero.2016.92064
عبد الکريم, . (2016). 'الخصائص التربوية والنفسية لذوي صعوبات التعلم غير اللفظية لدى عينة من التلاميذ بمدارس الدمج وأقرانهم بالمدارس العامة Educational and psychological characteristics of students with non-verbal learning disabilities among a student's sample in the mainstreaming schools and their peers in public schools', EKB Journal Management System, 3(12 الجزء الثانى), pp. 1-30. doi: 10.21608/sero.2016.92064
عبد الکريم, . الخصائص التربوية والنفسية لذوي صعوبات التعلم غير اللفظية لدى عينة من التلاميذ بمدارس الدمج وأقرانهم بالمدارس العامة Educational and psychological characteristics of students with non-verbal learning disabilities among a student's sample in the mainstreaming schools and their peers in public schools. EKB Journal Management System, 2016; 3(12 الجزء الثانى): 1-30. doi: 10.21608/sero.2016.92064