iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 3, 12 الجزء الثانى, May 2016
1
نشرة العدد
Page
1-13
View Article
|
PDF
629.27 K
|
View on SCiNiTO
2
الخصائص التربوية والنفسية لذوي صعوبات التعلم غير اللفظية لدى عينة من التلاميذ بمدارس الدمج وأقرانهم بالمدارس العامة Educational and psychological characteristics of students with non-verbal learning disabilities among a student's sample in the mainstreaming schools and their peers in public schools
Page
1-30
وليد فتحي عبد الکريم
View Article
|
PDF
863.52 K
|
View on SCiNiTO
3
اتجاهات معلمات رياض الأطفال نحو الدمج الشامل لأطفال متلازمة داون بمحافظة الأحساء Directions of kindergarten teachers toward the inclusion for the children of Down syndrome at Alhassa Governorate
Page
31-64
سارة خالد الفوزان
View Article
|
PDF
759.27 K
|
View on SCiNiTO
4
فاعلية برنامج تدريبي قائم على نظرية دانييل جولمان للذکاء الوجداني في تنمية المهارات العاطفية والاجتماعية وخفض الاتجاهات السلبية نحو المدرسة لدى طلاب المرحلة الابتدائية بالمنطقة الشرقية Effectiveness of the Training Program is based on the Theory of Daniel Goleman's Emotional intelligence in the Development of Emotional and Social Ski
Page
65-131
عبد الرحمن علي بديوي محمد
View Article
|
PDF
1.28 MB
|
View on SCiNiTO