اتجاهات معلمات رياض الأطفال نحو الدمج الشامل لأطفال متلازمة داون بمحافظة الأحساء Directions of kindergarten teachers toward the inclusion for the children of Down syndrome at Alhassa Governorate
الفوزان, . (2016). اتجاهات معلمات رياض الأطفال نحو الدمج الشامل لأطفال متلازمة داون بمحافظة الأحساء Directions of kindergarten teachers toward the inclusion for the children of Down syndrome at Alhassa Governorate. EKB Journal Management System, 3(12 الجزء الثانى), 31-64. doi: 10.21608/sero.2016.92065
سارة خالد الفوزان. "اتجاهات معلمات رياض الأطفال نحو الدمج الشامل لأطفال متلازمة داون بمحافظة الأحساء Directions of kindergarten teachers toward the inclusion for the children of Down syndrome at Alhassa Governorate". EKB Journal Management System, 3, 12 الجزء الثانى, 2016, 31-64. doi: 10.21608/sero.2016.92065
الفوزان, . (2016). 'اتجاهات معلمات رياض الأطفال نحو الدمج الشامل لأطفال متلازمة داون بمحافظة الأحساء Directions of kindergarten teachers toward the inclusion for the children of Down syndrome at Alhassa Governorate', EKB Journal Management System, 3(12 الجزء الثانى), pp. 31-64. doi: 10.21608/sero.2016.92065
الفوزان, . اتجاهات معلمات رياض الأطفال نحو الدمج الشامل لأطفال متلازمة داون بمحافظة الأحساء Directions of kindergarten teachers toward the inclusion for the children of Down syndrome at Alhassa Governorate. EKB Journal Management System, 2016; 3(12 الجزء الثانى): 31-64. doi: 10.21608/sero.2016.92065