آراء معلمي التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية نحو أسلوب العمل التعاوني في البيئة التعليمية وعلاقته ببعض المتغيرات Perspectives Students with Intellectual Disability Teachers On Collaborative work style at The Learning Environment and Its Relationship with Some Variables
التميمي, ., العتيبــي, . (2016). آراء معلمي التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية نحو أسلوب العمل التعاوني في البيئة التعليمية وعلاقته ببعض المتغيرات Perspectives Students with Intellectual Disability Teachers On Collaborative work style at The Learning Environment and Its Relationship with Some Variables. EKB Journal Management System, 3(11 الجزء الأول), 343-387. doi: 10.21608/sero.2016.92077
أحمد بن عبدالعزيز التميمي; وضحـــى عــيد العتيبــي. "آراء معلمي التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية نحو أسلوب العمل التعاوني في البيئة التعليمية وعلاقته ببعض المتغيرات Perspectives Students with Intellectual Disability Teachers On Collaborative work style at The Learning Environment and Its Relationship with Some Variables". EKB Journal Management System, 3, 11 الجزء الأول, 2016, 343-387. doi: 10.21608/sero.2016.92077
التميمي, ., العتيبــي, . (2016). 'آراء معلمي التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية نحو أسلوب العمل التعاوني في البيئة التعليمية وعلاقته ببعض المتغيرات Perspectives Students with Intellectual Disability Teachers On Collaborative work style at The Learning Environment and Its Relationship with Some Variables', EKB Journal Management System, 3(11 الجزء الأول), pp. 343-387. doi: 10.21608/sero.2016.92077
التميمي, ., العتيبــي, . آراء معلمي التلاميذ ذوي الإعاقة الفکرية نحو أسلوب العمل التعاوني في البيئة التعليمية وعلاقته ببعض المتغيرات Perspectives Students with Intellectual Disability Teachers On Collaborative work style at The Learning Environment and Its Relationship with Some Variables. EKB Journal Management System, 2016; 3(11 الجزء الأول): 343-387. doi: 10.21608/sero.2016.92077