فعالية برنامج تدريبي في تحسين مهارات قراءة الحروف الأبجدية وتذکرها للتلاميذ ذوي الإعاقة العقلية البسيطة Effectiveness of a Training Program on Developing Reading Alphabetical Letters and Remembering Them to Students with Intellectual Disabilities
النهدي, ., محمود, . (2016). فعالية برنامج تدريبي في تحسين مهارات قراءة الحروف الأبجدية وتذکرها للتلاميذ ذوي الإعاقة العقلية البسيطة Effectiveness of a Training Program on Developing Reading Alphabetical Letters and Remembering Them to Students with Intellectual Disabilities. EKB Journal Management System, 3(10 الجزء الأول), 1-29. doi: 10.21608/sero.2016.92094
غالب بن حمد النهدي; أيمن الهادي محمود. "فعالية برنامج تدريبي في تحسين مهارات قراءة الحروف الأبجدية وتذکرها للتلاميذ ذوي الإعاقة العقلية البسيطة Effectiveness of a Training Program on Developing Reading Alphabetical Letters and Remembering Them to Students with Intellectual Disabilities". EKB Journal Management System, 3, 10 الجزء الأول, 2016, 1-29. doi: 10.21608/sero.2016.92094
النهدي, ., محمود, . (2016). 'فعالية برنامج تدريبي في تحسين مهارات قراءة الحروف الأبجدية وتذکرها للتلاميذ ذوي الإعاقة العقلية البسيطة Effectiveness of a Training Program on Developing Reading Alphabetical Letters and Remembering Them to Students with Intellectual Disabilities', EKB Journal Management System, 3(10 الجزء الأول), pp. 1-29. doi: 10.21608/sero.2016.92094
النهدي, ., محمود, . فعالية برنامج تدريبي في تحسين مهارات قراءة الحروف الأبجدية وتذکرها للتلاميذ ذوي الإعاقة العقلية البسيطة Effectiveness of a Training Program on Developing Reading Alphabetical Letters and Remembering Them to Students with Intellectual Disabilities. EKB Journal Management System, 2016; 3(10 الجزء الأول): 1-29. doi: 10.21608/sero.2016.92094