أثر الدمج بين بيئات CAS و DGS التفاعلية في التفکير الهندسي لدى طلبة التعليم العام في سلطنة عمان في ضوء معتقداتهم نحوها The effect of integration interactive CAS & DGS environments on Geometric thinking on general education students in the light of their beliefs towards these environments
السيد, ., البـوسـعــيـدي, . (2020). أثر الدمج بين بيئات CAS و DGS التفاعلية في التفکير الهندسي لدى طلبة التعليم العام في سلطنة عمان في ضوء معتقداتهم نحوها The effect of integration interactive CAS & DGS environments on Geometric thinking on general education students in the light of their beliefs towards these environments. EKB Journal Management System, 23(4), 137-172. doi: 10.21608/armin.2020.95386
رضا أبوعلوان السيد; ثـريــا بنت حمود بن علي البـوسـعــيـدي. "أثر الدمج بين بيئات CAS و DGS التفاعلية في التفکير الهندسي لدى طلبة التعليم العام في سلطنة عمان في ضوء معتقداتهم نحوها The effect of integration interactive CAS & DGS environments on Geometric thinking on general education students in the light of their beliefs towards these environments". EKB Journal Management System, 23, 4, 2020, 137-172. doi: 10.21608/armin.2020.95386
السيد, ., البـوسـعــيـدي, . (2020). 'أثر الدمج بين بيئات CAS و DGS التفاعلية في التفکير الهندسي لدى طلبة التعليم العام في سلطنة عمان في ضوء معتقداتهم نحوها The effect of integration interactive CAS & DGS environments on Geometric thinking on general education students in the light of their beliefs towards these environments', EKB Journal Management System, 23(4), pp. 137-172. doi: 10.21608/armin.2020.95386
السيد, ., البـوسـعــيـدي, . أثر الدمج بين بيئات CAS و DGS التفاعلية في التفکير الهندسي لدى طلبة التعليم العام في سلطنة عمان في ضوء معتقداتهم نحوها The effect of integration interactive CAS & DGS environments on Geometric thinking on general education students in the light of their beliefs towards these environments. EKB Journal Management System, 2020; 23(4): 137-172. doi: 10.21608/armin.2020.95386