فاعلية برنامج قائم على مراقبة الفهم لعلاج الضعف في مهارات فهم المقروء وکفاءة الذات القرائية لدى طلاب الصف الثالث المتوسط . A Program Based on Monitoring Comprehension for In Treating Reading Weakness of Reading Comprehension and Reading Self-Efficacy among the Third Grade Prep School Students
آل تميم, . (2020). فاعلية برنامج قائم على مراقبة الفهم لعلاج الضعف في مهارات فهم المقروء وکفاءة الذات القرائية لدى طلاب الصف الثالث المتوسط . A Program Based on Monitoring Comprehension for In Treating Reading Weakness of Reading Comprehension and Reading Self-Efficacy among the Third Grade Prep School Students. EKB Journal Management System, 39(186ج2), 459-495. doi: 10.21608/jsrep.2020.96715
عبد الله بن محمد بن عايض آل تميم. "فاعلية برنامج قائم على مراقبة الفهم لعلاج الضعف في مهارات فهم المقروء وکفاءة الذات القرائية لدى طلاب الصف الثالث المتوسط . A Program Based on Monitoring Comprehension for In Treating Reading Weakness of Reading Comprehension and Reading Self-Efficacy among the Third Grade Prep School Students". EKB Journal Management System, 39, 186ج2, 2020, 459-495. doi: 10.21608/jsrep.2020.96715
آل تميم, . (2020). 'فاعلية برنامج قائم على مراقبة الفهم لعلاج الضعف في مهارات فهم المقروء وکفاءة الذات القرائية لدى طلاب الصف الثالث المتوسط . A Program Based on Monitoring Comprehension for In Treating Reading Weakness of Reading Comprehension and Reading Self-Efficacy among the Third Grade Prep School Students', EKB Journal Management System, 39(186ج2), pp. 459-495. doi: 10.21608/jsrep.2020.96715
آل تميم, . فاعلية برنامج قائم على مراقبة الفهم لعلاج الضعف في مهارات فهم المقروء وکفاءة الذات القرائية لدى طلاب الصف الثالث المتوسط . A Program Based on Monitoring Comprehension for In Treating Reading Weakness of Reading Comprehension and Reading Self-Efficacy among the Third Grade Prep School Students. EKB Journal Management System, 2020; 39(186ج2): 459-495. doi: 10.21608/jsrep.2020.96715