کفايات معلمي الأطفال ذوي اضطراب التوحد في الممارسات التدريسية الفعّالة من وجهة نظرهم في ضوء بعض المتغيرات The competencies of teachers of children with autism in effective teaching practices from their point of view in the Hashemite Kingdom of Jordan in light of some variables
المغـــاربـــة, ., الحميـــــدان, . (2020). کفايات معلمي الأطفال ذوي اضطراب التوحد في الممارسات التدريسية الفعّالة من وجهة نظرهم في ضوء بعض المتغيرات The competencies of teachers of children with autism in effective teaching practices from their point of view in the Hashemite Kingdom of Jordan in light of some variables. EKB Journal Management System, 10(35 الجزء الأول), 113-147. doi: 10.21608/sero.2020.97519
انشــراح ســـالــم المغـــاربـــة; عمـــــر فنـــــدي الحميـــــدان. "کفايات معلمي الأطفال ذوي اضطراب التوحد في الممارسات التدريسية الفعّالة من وجهة نظرهم في ضوء بعض المتغيرات The competencies of teachers of children with autism in effective teaching practices from their point of view in the Hashemite Kingdom of Jordan in light of some variables". EKB Journal Management System, 10, 35 الجزء الأول, 2020, 113-147. doi: 10.21608/sero.2020.97519
المغـــاربـــة, ., الحميـــــدان, . (2020). 'کفايات معلمي الأطفال ذوي اضطراب التوحد في الممارسات التدريسية الفعّالة من وجهة نظرهم في ضوء بعض المتغيرات The competencies of teachers of children with autism in effective teaching practices from their point of view in the Hashemite Kingdom of Jordan in light of some variables', EKB Journal Management System, 10(35 الجزء الأول), pp. 113-147. doi: 10.21608/sero.2020.97519
المغـــاربـــة, ., الحميـــــدان, . کفايات معلمي الأطفال ذوي اضطراب التوحد في الممارسات التدريسية الفعّالة من وجهة نظرهم في ضوء بعض المتغيرات The competencies of teachers of children with autism in effective teaching practices from their point of view in the Hashemite Kingdom of Jordan in light of some variables. EKB Journal Management System, 2020; 10(35 الجزء الأول): 113-147. doi: 10.21608/sero.2020.97519