فاعلية برنامج تعليمي قائم على استراتيجية الحواس المتعددة لعلاج عسر الکتابة لدى طلبة غرف المصادر The effectiveness of a multi-sensory strategy Approach to treatment, writing difficulties of students in the resource Rooms
خليل, ., الصبـــاح, . (2020). فاعلية برنامج تعليمي قائم على استراتيجية الحواس المتعددة لعلاج عسر الکتابة لدى طلبة غرف المصادر The effectiveness of a multi-sensory strategy Approach to treatment, writing difficulties of students in the resource Rooms. EKB Journal Management System, 10(35 الجزء الثانى), 1-24. doi: 10.21608/sero.2020.97526
حسين عبد الحليم حسين خليل; سهيـــر سليمـــان الصبـــاح. "فاعلية برنامج تعليمي قائم على استراتيجية الحواس المتعددة لعلاج عسر الکتابة لدى طلبة غرف المصادر The effectiveness of a multi-sensory strategy Approach to treatment, writing difficulties of students in the resource Rooms". EKB Journal Management System, 10, 35 الجزء الثانى, 2020, 1-24. doi: 10.21608/sero.2020.97526
خليل, ., الصبـــاح, . (2020). 'فاعلية برنامج تعليمي قائم على استراتيجية الحواس المتعددة لعلاج عسر الکتابة لدى طلبة غرف المصادر The effectiveness of a multi-sensory strategy Approach to treatment, writing difficulties of students in the resource Rooms', EKB Journal Management System, 10(35 الجزء الثانى), pp. 1-24. doi: 10.21608/sero.2020.97526
خليل, ., الصبـــاح, . فاعلية برنامج تعليمي قائم على استراتيجية الحواس المتعددة لعلاج عسر الکتابة لدى طلبة غرف المصادر The effectiveness of a multi-sensory strategy Approach to treatment, writing difficulties of students in the resource Rooms. EKB Journal Management System, 2020; 10(35 الجزء الثانى): 1-24. doi: 10.21608/sero.2020.97526