نموذج مقترح قائم على نظرية التعلم المتوافق مع عمل الدماغ لتنمية التفکير التأملي والدافعية نحو تعلم العلوم لدى تلاميذ الصف الأول الإعدادي ذوي أنماط التعلم والتفکير المختلفة A proposed Model based on Brain Compatible Learning Theory for the Development of the Reflective Thinking and Motivation towards Science Learning among First Preparatory Grade P
أحمد, . (2017). نموذج مقترح قائم على نظرية التعلم المتوافق مع عمل الدماغ لتنمية التفکير التأملي والدافعية نحو تعلم العلوم لدى تلاميذ الصف الأول الإعدادي ذوي أنماط التعلم والتفکير المختلفة A proposed Model based on Brain Compatible Learning Theory for the Development of the Reflective Thinking and Motivation towards Science Learning among First Preparatory Grade P. EKB Journal Management System, 36(174ج3), 205-271. doi: 10.21608/jsrep.2017.98724
أميمة محمد عفيفي أحمد. "نموذج مقترح قائم على نظرية التعلم المتوافق مع عمل الدماغ لتنمية التفکير التأملي والدافعية نحو تعلم العلوم لدى تلاميذ الصف الأول الإعدادي ذوي أنماط التعلم والتفکير المختلفة A proposed Model based on Brain Compatible Learning Theory for the Development of the Reflective Thinking and Motivation towards Science Learning among First Preparatory Grade P". EKB Journal Management System, 36, 174ج3, 2017, 205-271. doi: 10.21608/jsrep.2017.98724
أحمد, . (2017). 'نموذج مقترح قائم على نظرية التعلم المتوافق مع عمل الدماغ لتنمية التفکير التأملي والدافعية نحو تعلم العلوم لدى تلاميذ الصف الأول الإعدادي ذوي أنماط التعلم والتفکير المختلفة A proposed Model based on Brain Compatible Learning Theory for the Development of the Reflective Thinking and Motivation towards Science Learning among First Preparatory Grade P', EKB Journal Management System, 36(174ج3), pp. 205-271. doi: 10.21608/jsrep.2017.98724
أحمد, . نموذج مقترح قائم على نظرية التعلم المتوافق مع عمل الدماغ لتنمية التفکير التأملي والدافعية نحو تعلم العلوم لدى تلاميذ الصف الأول الإعدادي ذوي أنماط التعلم والتفکير المختلفة A proposed Model based on Brain Compatible Learning Theory for the Development of the Reflective Thinking and Motivation towards Science Learning among First Preparatory Grade P. EKB Journal Management System, 2017; 36(174ج3): 205-271. doi: 10.21608/jsrep.2017.98724