فاعلية برنامج قائم على النشاط التمثيلى لنبذ العنف لدى تلاميذ الحلقة الأولى من التعليم الأساسي The effectiveness of a program based on the representative activity of non-violence among students in the first cycle of basic education
عبد القادر, . (2017). فاعلية برنامج قائم على النشاط التمثيلى لنبذ العنف لدى تلاميذ الحلقة الأولى من التعليم الأساسي The effectiveness of a program based on the representative activity of non-violence among students in the first cycle of basic education. EKB Journal Management System, 14(العدد 90 مایو 2017), 71-98. doi: 10.21608/pjas.2017.99437
هند عبد العزيز عبد القادر. "فاعلية برنامج قائم على النشاط التمثيلى لنبذ العنف لدى تلاميذ الحلقة الأولى من التعليم الأساسي The effectiveness of a program based on the representative activity of non-violence among students in the first cycle of basic education". EKB Journal Management System, 14, العدد 90 مایو 2017, 2017, 71-98. doi: 10.21608/pjas.2017.99437
عبد القادر, . (2017). 'فاعلية برنامج قائم على النشاط التمثيلى لنبذ العنف لدى تلاميذ الحلقة الأولى من التعليم الأساسي The effectiveness of a program based on the representative activity of non-violence among students in the first cycle of basic education', EKB Journal Management System, 14(العدد 90 مایو 2017), pp. 71-98. doi: 10.21608/pjas.2017.99437
عبد القادر, . فاعلية برنامج قائم على النشاط التمثيلى لنبذ العنف لدى تلاميذ الحلقة الأولى من التعليم الأساسي The effectiveness of a program based on the representative activity of non-violence among students in the first cycle of basic education. EKB Journal Management System, 2017; 14(العدد 90 مایو 2017): 71-98. doi: 10.21608/pjas.2017.99437