iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 5, 20 الجزء الثانى, September 2017
1
نشرة العدد
Page
1-13
View Article
|
PDF
692.81 K
|
View on SCiNiTO
2
تقييم برنامج إعداد معلمات التربية الخاصة بجامعة الملک سعود من وجهة نظر الطالبات An evaluation of preparation program for special education teachers in king Saud university from the students point of view
Page
1-30
وفـــاء محمــد عــون; أريـج سلطــان العتيبـي
View Article
|
PDF
725.06 K
|
View on SCiNiTO
3
أثر استراتيجية التصحيح الذاتي على أداء تلميذات الصف الرابع الابتدائي اللاتي لديهن صعوبات تعلم في الإملاء، وعلاقته بمفهوم الذات الأکاديمي The Effect of Self-Correction Strategy on the Performance of 4th Grade Female Students with Learning Disabilities in Spelling, and its Relationship to the Academic Self-Concept
Page
31-66
إبراهيم بن سعد أبونيان; نهى بنت محمد الصالح
View Article
|
PDF
630.43 K
|
View on SCiNiTO
4
واقع استخدام الطلاب ذوي الإعاقة السمعية للتقنيات التعليمية في ضوء بعض المتغيرات في مرحلة التعليم العالي The reality of the use of the deaf and hard of hearing students of Instructional technology In light of some of the variables in higher education
Page
67-113
سـري محمـد رشــدي ســالــم
View Article
|
PDF
924.95 K
|
View on SCiNiTO
5
استراتيجية التدريس التبادلي وفعاليته في تنمية الفهم القرائي لدى التلاميذ ذوى صعوبات التعلم في القراءة Reciprocal teaching strategy and its effectiveness in developing reading comprehension among students with learning difficulties in reading
Page
115-145
أحــلام محمــد المــرعبـــة
View Article
|
PDF
527.93 K
|
View on SCiNiTO