iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
1.
نشرة العدد
Pages
1-13
View Article
PDF
692.81 K
2.
تقييم برنامج إعداد معلمات التربية الخاصة بجامعة الملک سعود من وجهة نظر الطالبات An evaluation of preparation program for special education teachers in king Saud university from the students point of view
Pages
1-30
وفـــاء محمــد عــون; أريـج سلطــان العتيبـي
View Article
PDF
725.06 K
3.
أثر استراتيجية التصحيح الذاتي على أداء تلميذات الصف الرابع الابتدائي اللاتي لديهن صعوبات تعلم في الإملاء، وعلاقته بمفهوم الذات الأکاديمي The Effect of Self-Correction Strategy on the Performance of 4th Grade Female Students with Learning Disabilities in Spelling, and its Relationship to the Academic Self-Concept
Pages
31-66
إبراهيم بن سعد أبونيان; نهى بنت محمد الصالح
View Article
PDF
630.43 K
4.
واقع استخدام الطلاب ذوي الإعاقة السمعية للتقنيات التعليمية في ضوء بعض المتغيرات في مرحلة التعليم العالي The reality of the use of the deaf and hard of hearing students of Instructional technology In light of some of the variables in higher education
Pages
67-113
سـري محمـد رشــدي ســالــم
View Article
PDF
924.95 K
5.
استراتيجية التدريس التبادلي وفعاليته في تنمية الفهم القرائي لدى التلاميذ ذوى صعوبات التعلم في القراءة Reciprocal teaching strategy and its effectiveness in developing reading comprehension among students with learning difficulties in reading
Pages
115-145
أحــلام محمــد المــرعبـــة
View Article
PDF
527.93 K