EKB Journal Management System

1.

DOMESTIC MARKETING OF SESAME CROP IN EGYPT التسويق الداخلى لمحصول السمسم فى مصر

Pages 1411-1422
شهيناز عيد محمود موسـى

2.

AN ANALYTICAL STUDY FOR DOMESTIC CONSUMER DEMAND ON MEAT IN EGYPT دراسة تحليليه لطلب المستهلک المحلى على اللحوم فى مصر

Pages 1423-1432
هدى محمد رجب

3.

أثــر ســيـاســات وبــرامـج الإصــلاح الإقـتصـادي عـلي أهـم المتغيــرات الإقـتـصـاديـة لمحـاصــيـل الحـبـوب الـغــذائـيـة فـي مـصــر

Pages 1433-1446
تـوفيق سـليم السيد; حسـن محمود بيومي سـمور; محمد محمد سـليمان محمد

4.

SELF ASSERTATION AS A SOCIAL SKILLS AMONG THE AGRICULTURAL EXTENSION RESPONSE SABLES OF GHARBIA GOVERNORATE توکيد الذات کأحد المهارات الاجتماعية لدى قادة العمل الإرشادى الزراعى بمحافظة الغربية (دراسة استطلاعية)

Pages 1447-1454
سامى على المرسى شادى

5.

AN ECONOMIC ANALYSIS FOR THE EXTERNAL DEMAND OF EGYPTIAN COTTON IN THE WORLD MARKETS تحليل أقتصادى للطلب الخارجي على القطن المصري فى أسواقه العالمية

Pages 1455-1466
سامي السيد شمس; أحمد أحمد الشاعر

6.

A STUDY OF THE LEVEL OF FARMERS KNOWLEDGE AND IMPLEMENTATION FOR WHEAT EXTENSION RECOMMENDATIONS IN SHARKIA GOVERNORATE دراسة لمستوى معرفة وتنفيذ الزراع للتوصيات الإرشادية لمحصول القمح بمحافظة الشرقية

Pages 1467-1480
إبراهيم محمد شلبى نويصر