1 | مقاصد المفسِّر ومقاصد التفسير: التداخل والخلط | |
Page 9-37 | ||
امانى عبدالعاطى | ||
2 | الأسطورة دين | |
Page 39-75 | ||
دعاء عبدالمحسن | ||
3 | المنهج الدراسي لتعليم اللغة العربية في المدارس العربية بسريلانكا – دراسة تقويمية | |
Page 77-104 | ||
عبدالمجيد رازق | ||
4 | التطور الدلالي للمصطلحات التكنولوجية | |
Page 105-144 | ||
عبير عبدالوهاب | ||
5 | The Effect of (In) formality on Hedges and Boosters in Spoken American English: A Corpus-Based Study | |
Page 7-32 | ||
Islam Abdel Maboud | ||
6 | Minaret and My Name is Salma: Female Muslim Identity in Postcolonial Trauma Novels | |
Page 33-62 | ||
Mai Solaiman | ||
7 | Constructing Algerian Women’s History through Mobility and Hybridity: A Close Reading of Assia Djebar’s Fantasia: An Algerian Cavalcade | |
Page 63-94 | ||
Nada Ghazy | ||
8 | Marlowe’s The Jew of Malta and Shakespeare’s The Merchant of Venice and the Anxiety of Influence | |
Page 95-128 | ||
Tahany El-Garhy | ||