iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 10, Issue 17, March 2023, Page 1-180
1
مقدمة ومعلومات العدد
View Article
|
PDF
213.21 K
|
View on SCiNiTO
2
فاعلية الاستراتيجية التوسعية ( لرايجلوث ) في تنمية المفاهيم الفقهية لدى طالبات الصف الثاني الثانوي الأزهري The Effectiveness of the Expansive Strategy (Raigluth) In Developing Jurisprudence Concepts the Second Year Female Students at Al-Azhar Secondary Stage
Page
1-52
ابتسام يسري; وجيه المرسي إبراهيم; عواطف أبو زيد
View Article
|
PDF
1.13 MB
|
View on SCiNiTO
3
تصور مقترح لمنهج التربية الفنية للصف الأول الإعدادي في ضوء المستويات المعيارية لمحتوى المادة A Suggested Proposal of the Art Education curriculum for the preparatory Stage in Light of Normative standards of the subject content
Page
53-79
أمل عبد الواحد محمد خلاف خلاف; أمل عبد الفتاح سويدان; شادية تمام
View Article
|
PDF
727.49 K
|
View on SCiNiTO
4
برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة الإقناعية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Persuasive Writing among Secondary Stage Students
Page
80-128
جهاد محمود توفيق أحمد عبدالغفار; صابر عبد المنعم; شيماء مصطفى العمري
View Article
|
PDF
1.06 MB
|
View on SCiNiTO
5
فاعلية التعلم حتي التمكن فى تنمية التحصيل ومهارات التخريج والحكم علي الأحاديث النبوية الشريفة لدي طالبات قسم الدراسات الإسلامية بكلية التربية جامعة الأزهـــر The Effectiveness of Learning Until Mastery in the Development of Achievement and Graduation Skills and The Judgment on the Noble Hadiths of The Prophet Among The Female Students of the Department of Isla
Page
129-156
رويدا سيد عبد العزيز علي; عواطف أبو زيد; رابعة راشد ذكي كمنة
View Article
|
PDF
684.73 K
|
View on SCiNiTO
6
A Program based on English for Specific Purposes to Enhance Scientific Literacy among Secondary Students (A Multidimensional Study) برنامج قائم على مدخلِ الإنجليزية لأغراض خاصّة(ESP) لتنمية الوعي العلمي لدى طلاب المرحلة الثانوية
Page
1-24
Eslam Shehata Ahmed Yacoub
View Article
|
PDF
644.88 K
|
View on SCiNiTO