Number of Articles: 2 | ||
1 | فاعلية استخدام نموذج ويتلى للتعلم القائم على المشکلة في تنمية مهارات التفکير العلمي لدى طفل الروضة The effectiveness of using the Whitley model of problem-based learning in developing Kindergarten child's scientific thinking skills | |
Volume 19, Issue 2, October 2021, Page 99-110 | ||
إعداد: أحلام عبد الحفيظ عبد المعبود; اشراف: أ.د / حنان محمد صفوت; د/ رشدي فتحي کامل | ||
2 | فاعلية استخدام نموذج ويتلى للتعلم القائم على المشکلة في تنمية المفاهيم البيولوجية لدى طفل الروضة The effectiveness of using the Wheatley model for problem-based learning in developing the biological concepts of the kindergarten child | |
Volume 19, Issue 2, October 2021, Page 111-129 | ||
إعداد: أحلام عبد الحفيظ عبد المعبود; اشراف: أ.د / حنان محمد صفوت; د/ رشدي فتحي کامل | ||