EKB Journal Management System
Keywords = Perceived ease of use
Number of Articles: 6

1

مدي استعداد المستخدمين لتبني تطبيقات الذكاء الاصطناعي المستخدمة في صناعة السفر والسياحة والضيافة: دراسة تحليلية للمستخدمين المصريين

Volume 8, Issue 1, June 2024, Page 168-192
ايتن الروبي

2

تأثير الاتصالات التسويقية عبر تطبيقات الواقع المعزز على اتجاهات الجمهور نحو المنتج ونواياه الشرائية:

Volume 2024, Issue 86, January 2024, Page 1-38
داليا محمد حسن; أمينة صالح زكي

3

Investigating The Factors that affect Egyptian Consumer’s Online Purchase Intention during The Covid-19 Pandemic

Volume 14, Issue 4, October 2023, Page 1095-1131
Monica Adel Fakhry; Hazem Rasheed Gaber; Niveen Mohamed El Saghier

4

توظيف الحوكمة الرقمية في ظل بيئة البيانات الكبيرة لدعم المحاسبة عن التنمية المستدامة (دراسة تطبيقية)

Volume 13, Issue 4, October 2022, Page 322-411
نورهان السيد محمد عبد الغفار

5

The Relationship Between Smart Menu and Restaurants’ Intent to Visit: The Mediating Role of Customer’s Satisfaction and The Moderating Role of Customer’s Delight (Apply to Technology Acceptance Model)

Volume 22, Issue 2, June 2022, Page 243-271
Ali Shehata

6

Factors Influencing Intentions in Hotel Booking Through Online Travel Intermediaries Applications

Volume 21, Issue 3, December 2021, Page 101-134
Hany Essam El-Din Mohamned Emam; Fatma Mohammed Abdelaal