EKB Journal Management System

1.

اعتماد الشباب الجامعي على المؤثرين عبر وسائل التواصل الاجتماعي في تنمية الوعي الصحي لديهم

Volume 2025, Issue 92, July 2025, Pages 405-467
هبة فتحي حسانين محمد

2.

The impact of social media influencers on consumer purchase behavior intentions: A comparative study across generations

Volume 16, Issue 3, July 2025, Pages 977-1032
Menatalla Kaoud

3.

تعرض الشباب المصري لمحتوى المؤثرين عبر الشبكات الاجتماعية بعد الحرب على غزة عام 2023 ومدى وعيهم بالقضية الفلسطينية

Volume 2025, Issue 90, January 2025, Pages 41-94
إسلام عبد القادر عبد القادر أبو الهدى

4.

Factors affecting the consumers’ intention to purchase through online shopping

Volume 12, Issue 3, May and June 2022, Pages 211-221
Amani Adnan Aqeel; Yasmine Omar Misbah Othman

5.

شخصية العلامة التجارية کما تعکسها إعلانات المشاهير وعلاقتها بإدراک المصداقية لدى الجماهير

Volume 2022, Issue 36, March 2022, Pages 262-321
نرمين علاء الدين علي

6.

دور مصداقية مدوني فيديوهات مراجعة المنتجات في تشکيل النية الشرائية لدى الجمهور المصري

Volume 59, Issue 2, October 2021, Pages 953-1002
مي إبراهيم حمزة

7.

The Mediating Effect of Purchase Intention in the relationship between Social Media Influencers’ Characteristics and Customer Purchasing Decision: Applied research on social media automotive vlogs

Volume 7, Issue 12, July 2021, Pages 2000-2035
شريف طاهر محمد فريد; أحمد السيد عبد الباسط