EKB Journal Management System
Keywords = Brands
Number of Articles: 9

1

Localization of the Brands Mental Image in Advertising Campaigns

Volume 13, Issue 4, July and August 2023, Page 77-90
Mona Ibrahim Abdel Rahim

2

فعالية الإعلان العاطفي في توجيه سلوك المتلقي لتحقيق أهداف الاتصال المرجوه

Volume 10, Issue 2, April 2023, Page 61-82
دعاء أحمد محمد المنطاوى

3

تفعيل الأسس العلمية و الفنية في ترکيب العلامات التجارية بالواجهات الزجاجية

Volume 7, Issue 6, December 2022, Page 443-461
رشا زينهم; هدير تقي الدين محمود; نسرين عزت جمال الدين عزت

4

Exploring Type of Strategies Used by Global Brands to Engage the Saudi Consumers More in Brands’ Facebook Pages in Saudi Arabia in Terms of “Like, Share and Comment”

Volume 41, Issue 1, March 2021, Page 405-416
Mohammad Abuljadail; Saeed Badghish

5

آليات توظيف الأحداث الخاصة للتسويق للعلامات التجارية

Volume 19, Issue 3, July 2020, Page 531-577
نرمين علاء الدين على

6

Evaluation of Amoxicillin Content in Commonly Used Multisource Injectable Brands in Veterinary Practice

Volume 50, Issue 2, December 2019, Page 159-165
FIDELIS AONDOVER GBERINDYER; Charles Sunday Olaogun; Moshood Akinyele Adedokun; Oladipo Olufemi Omotosho; Kundu Felix Shima

7

Architecture and City Branding: Role of Iconic buildings

Volume 163, Issue 0, September 2019, Page 144-155
Rania El Messeidy

8

منظومة تصميمية للاستفادة من العلامات التجارية بالموضة في تصميمات مطبوعة لأقمشة السيدات

Volume 4, Issue 16, July and August 2019, Page 523-549
مني محمد عادل النحاس

9

دور طباعة المنسوجات فى استراتيجية الدولة لدعم ريادة الأعمال والمشروعات الصغيرة

Volume 4, Issue 13, January and February 2019, Page 622-641
هبة عکاشة