EKB Journal Management System
Keywords = market
Number of Articles: 13

1

سوق الثلاثاء الأسبوعي بحي بولاق الدكرور (محافظة الجيزة) دراسة في الجغرافية الاقتصادية

Articles in Press, Accepted Manuscript , Available Online from 07 February 2024
مصطفي محمد عبد الوهاب

2

تطوير منهجية تصميم زجاج الإضاءة لمواكبة تحديات السوق تطبيقا علي مقرر تصميم الزجاج الصناعي (3)

Volume 8, Issue 10, November 2023, Page 315-331
مي أحمد فادي عوض السيد

3

نحو إطار مرجعي (دليل إرشادي) لتطوير الأسواق العشوائية بالريف المصري

Volume 8, Issue 42, November 2023, Page 127-136
هيثم الشرنوبي

4

Practical applications on financial savings: Evidence from Saudi Arabia

Volume 45, Issue 2, April 2023, Page 39-61
عدنان محمد الخياري

5

مُعالجة الصحف الإلکترونية المصرية لقضايا سوق العمل:دراسة تحليلية

Volume 9, Issue 44, January 2023, Page 35-68
محمد حسين علي إبراهيم; هاني نادي عبد المقصود محمود

6

The Impact of Markets and Roads on the Domestic and Foreign commercial Financial Transactions in Egypt during Greco Roman Period

Volume 3, Issue 1, January 2023, Page 279-329
Doaa Ragab Fadel

7

أثر مکافحة غسل الأموال وتمويل الإرهاب فى تعزيز نزاهة سوق الأوراق المالية ومصداقيتها دراسة مقارنة بين القانونيين المصرى والکويتى

Volume 2, Issue 1, 2021, Page 193-205
خالد شعراوى

8

Study of The Administrative Pathways of Citrus Fruits in Sharkia Governorate

Volume 46, Issue 4, December 2020, Page 341-352
Hazem Elkhashab; N.E. ATIA

9

مدي تأثير جريمة التلاعب بأسعار الأوراق المالية علي النشاط الاستثماري في البورصة

Volume 1, Issue 1, 2020, Page 76-89
المستشار/ سامح عرابي

10

Egyptian Export Competitiveness of Oranges and Grapes in the Global Markets

Volume 46, Issue 2, April 2020, Page 75-89
Mahmoud M. Fawaz; Sarhan Soliman; El Said. A Al-Adawi

11

إتـحـاف المشـوق بتخـريج وتحـقيــق حــديـث دعـاء دخول السـوق

Volume 35, Issue 4, October 2019, Page 379-445
أحمد إبراهيم يوسف عبده سعدية سعدية

12

FROZEN VEGETABLE MARKET

Volume 27, Issue 2, September and October 2019, Page 1339-1350
Fatma Adel Saad; M. B. El-Eraqy; Salwa M.A. Abdel Monem

13

Studying the impact of market factors in planning of promotional campaigns for the offices of the Ministry of Tourism abroad

Volume 12, Issue 2, 2015, Page 180-190
Hany Ahmed Khattab