فاعلية إستراتيجية الرؤوس المرقمة في تحصيل الرياضيات وبقاء أثر التعلم وتنمية التفکير الجانبي لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of the numbered heads together strategy in mathematics achievement, learning retention and lateral thinking development among primary stage students
أحمد, . (2021). فاعلية إستراتيجية الرؤوس المرقمة في تحصيل الرياضيات وبقاء أثر التعلم وتنمية التفکير الجانبي لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of the numbered heads together strategy in mathematics achievement, learning retention and lateral thinking development among primary stage students. EKB Journal Management System, 24(10), 150-185. doi: 10.21608/armin.2021.212903
عبدالناصر فايز محمود أحمد. "فاعلية إستراتيجية الرؤوس المرقمة في تحصيل الرياضيات وبقاء أثر التعلم وتنمية التفکير الجانبي لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of the numbered heads together strategy in mathematics achievement, learning retention and lateral thinking development among primary stage students". EKB Journal Management System, 24, 10, 2021, 150-185. doi: 10.21608/armin.2021.212903
أحمد, . (2021). 'فاعلية إستراتيجية الرؤوس المرقمة في تحصيل الرياضيات وبقاء أثر التعلم وتنمية التفکير الجانبي لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of the numbered heads together strategy in mathematics achievement, learning retention and lateral thinking development among primary stage students', EKB Journal Management System, 24(10), pp. 150-185. doi: 10.21608/armin.2021.212903
أحمد, . فاعلية إستراتيجية الرؤوس المرقمة في تحصيل الرياضيات وبقاء أثر التعلم وتنمية التفکير الجانبي لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of the numbered heads together strategy in mathematics achievement, learning retention and lateral thinking development among primary stage students. EKB Journal Management System, 2021; 24(10): 150-185. doi: 10.21608/armin.2021.212903