درجة استخدام معلمي التوحد للممارسات المبنية على البراهين في تدريس المهارات الأکاديمية لذوي اضطراب التوحد The degree to which autism teachers use evidence-based practices to teach academic skills to people with disabilities
المــالکــي, . (2022). درجة استخدام معلمي التوحد للممارسات المبنية على البراهين في تدريس المهارات الأکاديمية لذوي اضطراب التوحد The degree to which autism teachers use evidence-based practices to teach academic skills to people with disabilities. EKB Journal Management System, 13(47.2), 1-73. doi: 10.21608/sero.2022.223891
تهــاني عبــدالله المــالکــي. "درجة استخدام معلمي التوحد للممارسات المبنية على البراهين في تدريس المهارات الأکاديمية لذوي اضطراب التوحد The degree to which autism teachers use evidence-based practices to teach academic skills to people with disabilities". EKB Journal Management System, 13, 47.2, 2022, 1-73. doi: 10.21608/sero.2022.223891
المــالکــي, . (2022). 'درجة استخدام معلمي التوحد للممارسات المبنية على البراهين في تدريس المهارات الأکاديمية لذوي اضطراب التوحد The degree to which autism teachers use evidence-based practices to teach academic skills to people with disabilities', EKB Journal Management System, 13(47.2), pp. 1-73. doi: 10.21608/sero.2022.223891
المــالکــي, . درجة استخدام معلمي التوحد للممارسات المبنية على البراهين في تدريس المهارات الأکاديمية لذوي اضطراب التوحد The degree to which autism teachers use evidence-based practices to teach academic skills to people with disabilities. EKB Journal Management System, 2022; 13(47.2): 1-73. doi: 10.21608/sero.2022.223891