مستوى تضمن معلمات التوحد لمهارات تقرير المصير في ممارساتهن التعليمية مع الطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد في المرحلة الابتدائية في مدينة جدة Level of Autism Teachers' Integration of Self-Determination Skill in Their Educational Practices with Autism Spectrum Disorder Primary Students in The City of Jeddah
العمـيري, ., الـــزارع, . (2022). مستوى تضمن معلمات التوحد لمهارات تقرير المصير في ممارساتهن التعليمية مع الطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد في المرحلة الابتدائية في مدينة جدة Level of Autism Teachers' Integration of Self-Determination Skill in Their Educational Practices with Autism Spectrum Disorder Primary Students in The City of Jeddah. EKB Journal Management System, 14(50.2), 33-79. doi: 10.21608/sero.2022.269673
عهـد سعـد سعـدين العمـيري; نــايـــف عــابــد الـــزارع. "مستوى تضمن معلمات التوحد لمهارات تقرير المصير في ممارساتهن التعليمية مع الطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد في المرحلة الابتدائية في مدينة جدة Level of Autism Teachers' Integration of Self-Determination Skill in Their Educational Practices with Autism Spectrum Disorder Primary Students in The City of Jeddah". EKB Journal Management System, 14, 50.2, 2022, 33-79. doi: 10.21608/sero.2022.269673
العمـيري, ., الـــزارع, . (2022). 'مستوى تضمن معلمات التوحد لمهارات تقرير المصير في ممارساتهن التعليمية مع الطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد في المرحلة الابتدائية في مدينة جدة Level of Autism Teachers' Integration of Self-Determination Skill in Their Educational Practices with Autism Spectrum Disorder Primary Students in The City of Jeddah', EKB Journal Management System, 14(50.2), pp. 33-79. doi: 10.21608/sero.2022.269673
العمـيري, ., الـــزارع, . مستوى تضمن معلمات التوحد لمهارات تقرير المصير في ممارساتهن التعليمية مع الطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد في المرحلة الابتدائية في مدينة جدة Level of Autism Teachers' Integration of Self-Determination Skill in Their Educational Practices with Autism Spectrum Disorder Primary Students in The City of Jeddah. EKB Journal Management System, 2022; 14(50.2): 33-79. doi: 10.21608/sero.2022.269673