iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 14, Issue 50.2, 2022, Page 1-15
1
نشرة العدد
Page
1-15
تقديم: أ.د/ عادل عبدالله محمد
View Article
|
PDF
882.12 K
|
View on SCiNiTO
2
درجة الوعي بالأمن السيبراني لدى الأشخاص ذوي الإعاقة البصرية في المملكة العربية السعودية من وجهة نظرهم The degree of cybersecurity awareness among persons with visual impairments in the Kingdom Saudi Arabia from their point of view
Page
1-31
عبد الله بـن حجـــاب القحطــانـي
View Article
|
PDF
881.99 K
|
View on SCiNiTO
3
مستوى تضمن معلمات التوحد لمهارات تقرير المصير في ممارساتهن التعليمية مع الطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد في المرحلة الابتدائية في مدينة جدة Level of Autism Teachers' Integration of Self-Determination Skill in Their Educational Practices with Autism Spectrum Disorder Primary Students in The City of Jeddah
Page
33-79
عهـد سعـد سعـدين العمـيري; نــايـــف عــابــد الـــزارع
View Article
|
PDF
1.19 MB
|
View on SCiNiTO
4
تشغيـل الأشخـاص ذوي الإعـاقـة مـدربـين لأقـرانهـم لإكسـابهـم المهـارات المهنيــة Employing persons with disabilities as trainers for their peers to provide them with professional skills
Page
81-104
لميــاء محمــاس شقــير الـذيـابـي
View Article
|
PDF
948.51 K
|
View on SCiNiTO
5
واقع توظيف التطبيقات الرقمية في تدريس الطلبة من ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم وأولياء أمورهم في مدينة جدة The Reality of Using Digital Applications in Teaching Students with Autism Spectrum Disorder in Jeddah from the Perspective of their Teachers and Parents
Page
105-141
مهــا عبد الرحمـن حـامد الطلحي; حســن أســامـة معـاجينـي
View Article
|
PDF
1.01 MB
|
View on SCiNiTO