فاعلية ممارسة التلاميذ المعاقين بصرياً لمهارة العزف في تنمية مستوي الذکاء الموسيقي وإدارة الذات لديهم . The Effectiveness of Practicing Music playing in developing musical intelligence and self-management among visually impaired students.
علي, . (2018). فاعلية ممارسة التلاميذ المعاقين بصرياً لمهارة العزف في تنمية مستوي الذکاء الموسيقي وإدارة الذات لديهم . The Effectiveness of Practicing Music playing in developing musical intelligence and self-management among visually impaired students.. EKB Journal Management System, 37(178ج2), 375-409. doi: 10.21608/jsrep.2018.27046
هناء فؤاد علي. "فاعلية ممارسة التلاميذ المعاقين بصرياً لمهارة العزف في تنمية مستوي الذکاء الموسيقي وإدارة الذات لديهم . The Effectiveness of Practicing Music playing in developing musical intelligence and self-management among visually impaired students.". EKB Journal Management System, 37, 178ج2, 2018, 375-409. doi: 10.21608/jsrep.2018.27046
علي, . (2018). 'فاعلية ممارسة التلاميذ المعاقين بصرياً لمهارة العزف في تنمية مستوي الذکاء الموسيقي وإدارة الذات لديهم . The Effectiveness of Practicing Music playing in developing musical intelligence and self-management among visually impaired students.', EKB Journal Management System, 37(178ج2), pp. 375-409. doi: 10.21608/jsrep.2018.27046
علي, . فاعلية ممارسة التلاميذ المعاقين بصرياً لمهارة العزف في تنمية مستوي الذکاء الموسيقي وإدارة الذات لديهم . The Effectiveness of Practicing Music playing in developing musical intelligence and self-management among visually impaired students.. EKB Journal Management System, 2018; 37(178ج2): 375-409. doi: 10.21608/jsrep.2018.27046