فاعلية برنامج مقترح قائم على نظرية التعلم التحويلي في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير التأملي والكفاءة الذاتية لدي طلاب المرحلة الثانوية The effect of a proposed program based on The Transformative Learning Theory in teaching mathematics on developing reflective thinking and self-efficacy among secondary school students
السيد, . (2022). فاعلية برنامج مقترح قائم على نظرية التعلم التحويلي في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير التأملي والكفاءة الذاتية لدي طلاب المرحلة الثانوية The effect of a proposed program based on The Transformative Learning Theory in teaching mathematics on developing reflective thinking and self-efficacy among secondary school students. EKB Journal Management System, 25(8), 173-223. doi: 10.21608/armin.2023.282728
صباح عبد الله عبد العظيم السيد. "فاعلية برنامج مقترح قائم على نظرية التعلم التحويلي في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير التأملي والكفاءة الذاتية لدي طلاب المرحلة الثانوية The effect of a proposed program based on The Transformative Learning Theory in teaching mathematics on developing reflective thinking and self-efficacy among secondary school students". EKB Journal Management System, 25, 8, 2022, 173-223. doi: 10.21608/armin.2023.282728
السيد, . (2022). 'فاعلية برنامج مقترح قائم على نظرية التعلم التحويلي في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير التأملي والكفاءة الذاتية لدي طلاب المرحلة الثانوية The effect of a proposed program based on The Transformative Learning Theory in teaching mathematics on developing reflective thinking and self-efficacy among secondary school students', EKB Journal Management System, 25(8), pp. 173-223. doi: 10.21608/armin.2023.282728
السيد, . فاعلية برنامج مقترح قائم على نظرية التعلم التحويلي في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير التأملي والكفاءة الذاتية لدي طلاب المرحلة الثانوية The effect of a proposed program based on The Transformative Learning Theory in teaching mathematics on developing reflective thinking and self-efficacy among secondary school students. EKB Journal Management System, 2022; 25(8): 173-223. doi: 10.21608/armin.2023.282728