مستوى معرفة معلمي صعوبات التعلم بخصائص اضطراب الألكسيثيميا لدى طلبة المرحلة الابتدائية المتلقين لخدمات غرف المصادر The Level of Knowledge of Teachers of Students with Learning Disabilities about the Characteristics of Alexithymia Disorder among Primary School Students Receiving Resource Room Services
الشيخــي, ., سليمــانــي, . (2023). مستوى معرفة معلمي صعوبات التعلم بخصائص اضطراب الألكسيثيميا لدى طلبة المرحلة الابتدائية المتلقين لخدمات غرف المصادر The Level of Knowledge of Teachers of Students with Learning Disabilities about the Characteristics of Alexithymia Disorder among Primary School Students Receiving Resource Room Services. EKB Journal Management System, 15(55.2), 1-42. doi: 10.21608/sero.2023.297701
نـــورة حسيــن الشيخــي; منــى فــوزي سليمــانــي. "مستوى معرفة معلمي صعوبات التعلم بخصائص اضطراب الألكسيثيميا لدى طلبة المرحلة الابتدائية المتلقين لخدمات غرف المصادر The Level of Knowledge of Teachers of Students with Learning Disabilities about the Characteristics of Alexithymia Disorder among Primary School Students Receiving Resource Room Services". EKB Journal Management System, 15, 55.2, 2023, 1-42. doi: 10.21608/sero.2023.297701
الشيخــي, ., سليمــانــي, . (2023). 'مستوى معرفة معلمي صعوبات التعلم بخصائص اضطراب الألكسيثيميا لدى طلبة المرحلة الابتدائية المتلقين لخدمات غرف المصادر The Level of Knowledge of Teachers of Students with Learning Disabilities about the Characteristics of Alexithymia Disorder among Primary School Students Receiving Resource Room Services', EKB Journal Management System, 15(55.2), pp. 1-42. doi: 10.21608/sero.2023.297701
الشيخــي, ., سليمــانــي, . مستوى معرفة معلمي صعوبات التعلم بخصائص اضطراب الألكسيثيميا لدى طلبة المرحلة الابتدائية المتلقين لخدمات غرف المصادر The Level of Knowledge of Teachers of Students with Learning Disabilities about the Characteristics of Alexithymia Disorder among Primary School Students Receiving Resource Room Services. EKB Journal Management System, 2023; 15(55.2): 1-42. doi: 10.21608/sero.2023.297701