فاعلية استراتيجية (قف- ارفع يدك – شارك) في التحصيل والتفكير التأملي لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي في مادة العلوم The effectiveness of the strategy (stop - raise your hand - participate) in achievement and reflective thinking among fifth grade students in science
خضير خزعل العكيدي, . (2024). فاعلية استراتيجية (قف- ارفع يدك – شارك) في التحصيل والتفكير التأملي لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي في مادة العلوم The effectiveness of the strategy (stop - raise your hand - participate) in achievement and reflective thinking among fifth grade students in science. EKB Journal Management System, 4(2), 269-311. doi: 10.21608/hiss.2024.311163
رنا خضير خزعل العكيدي. "فاعلية استراتيجية (قف- ارفع يدك – شارك) في التحصيل والتفكير التأملي لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي في مادة العلوم The effectiveness of the strategy (stop - raise your hand - participate) in achievement and reflective thinking among fifth grade students in science". EKB Journal Management System, 4, 2, 2024, 269-311. doi: 10.21608/hiss.2024.311163
خضير خزعل العكيدي, . (2024). 'فاعلية استراتيجية (قف- ارفع يدك – شارك) في التحصيل والتفكير التأملي لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي في مادة العلوم The effectiveness of the strategy (stop - raise your hand - participate) in achievement and reflective thinking among fifth grade students in science', EKB Journal Management System, 4(2), pp. 269-311. doi: 10.21608/hiss.2024.311163
خضير خزعل العكيدي, . فاعلية استراتيجية (قف- ارفع يدك – شارك) في التحصيل والتفكير التأملي لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي في مادة العلوم The effectiveness of the strategy (stop - raise your hand - participate) in achievement and reflective thinking among fifth grade students in science. EKB Journal Management System, 2024; 4(2): 269-311. doi: 10.21608/hiss.2024.311163