التفکير الإيجابي وعلاقته بالتوافق الدراسي لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم وبطيئي التعلم Positive Thinking and its Relation to Academic Adjustment among Ordinary Students, Learning Difficulties and Slow Learners
العنزي, ., على, . (2018). التفکير الإيجابي وعلاقته بالتوافق الدراسي لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم وبطيئي التعلم Positive Thinking and its Relation to Academic Adjustment among Ordinary Students, Learning Difficulties and Slow Learners. EKB Journal Management System, 96(96), 247-275. doi: 10.21608/saep.2018.32449
عبد الله عبد الهادي العنزي; أحمــــــد فتحــــــــــي على. "التفکير الإيجابي وعلاقته بالتوافق الدراسي لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم وبطيئي التعلم Positive Thinking and its Relation to Academic Adjustment among Ordinary Students, Learning Difficulties and Slow Learners". EKB Journal Management System, 96, 96, 2018, 247-275. doi: 10.21608/saep.2018.32449
العنزي, ., على, . (2018). 'التفکير الإيجابي وعلاقته بالتوافق الدراسي لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم وبطيئي التعلم Positive Thinking and its Relation to Academic Adjustment among Ordinary Students, Learning Difficulties and Slow Learners', EKB Journal Management System, 96(96), pp. 247-275. doi: 10.21608/saep.2018.32449
العنزي, ., على, . التفکير الإيجابي وعلاقته بالتوافق الدراسي لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم وبطيئي التعلم Positive Thinking and its Relation to Academic Adjustment among Ordinary Students, Learning Difficulties and Slow Learners. EKB Journal Management System, 2018; 96(96): 247-275. doi: 10.21608/saep.2018.32449