الأدوار المستقبلـية لمعلـمي اللغــة الإنجلــيزيـة في المـرحلـة الثانويـة بالمملكة العـربيـة السعوديـة في ضوء مهارات التحول الرقمي من وجهة نظر المشرفين التربويين The future roles of English language teachers in secondary schools in the Kingdom of Saudi Arabia considering digital transformation skills from the educational supervisors' perspective
بن فهيد سالم القحطاني, ., بن ابراهيم محمد الشبل, . (2024). الأدوار المستقبلـية لمعلـمي اللغــة الإنجلــيزيـة في المـرحلـة الثانويـة بالمملكة العـربيـة السعوديـة في ضوء مهارات التحول الرقمي من وجهة نظر المشرفين التربويين The future roles of English language teachers in secondary schools in the Kingdom of Saudi Arabia considering digital transformation skills from the educational supervisors' perspective. EKB Journal Management System, 25(25.1), 166-212. doi: 10.21608/jeor.2024.354014
سلمان بن فهيد سالم القحطاني; صالح بن ابراهيم محمد الشبل. "الأدوار المستقبلـية لمعلـمي اللغــة الإنجلــيزيـة في المـرحلـة الثانويـة بالمملكة العـربيـة السعوديـة في ضوء مهارات التحول الرقمي من وجهة نظر المشرفين التربويين The future roles of English language teachers in secondary schools in the Kingdom of Saudi Arabia considering digital transformation skills from the educational supervisors' perspective". EKB Journal Management System, 25, 25.1, 2024, 166-212. doi: 10.21608/jeor.2024.354014
بن فهيد سالم القحطاني, ., بن ابراهيم محمد الشبل, . (2024). 'الأدوار المستقبلـية لمعلـمي اللغــة الإنجلــيزيـة في المـرحلـة الثانويـة بالمملكة العـربيـة السعوديـة في ضوء مهارات التحول الرقمي من وجهة نظر المشرفين التربويين The future roles of English language teachers in secondary schools in the Kingdom of Saudi Arabia considering digital transformation skills from the educational supervisors' perspective', EKB Journal Management System, 25(25.1), pp. 166-212. doi: 10.21608/jeor.2024.354014
بن فهيد سالم القحطاني, ., بن ابراهيم محمد الشبل, . الأدوار المستقبلـية لمعلـمي اللغــة الإنجلــيزيـة في المـرحلـة الثانويـة بالمملكة العـربيـة السعوديـة في ضوء مهارات التحول الرقمي من وجهة نظر المشرفين التربويين The future roles of English language teachers in secondary schools in the Kingdom of Saudi Arabia considering digital transformation skills from the educational supervisors' perspective. EKB Journal Management System, 2024; 25(25.1): 166-212. doi: 10.21608/jeor.2024.354014