iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 25, Issue 25.1 - Serial Number 1, May 2024
1
النشرة
View Article
|
PDF
1.13 MB
|
View on SCiNiTO
2
تحديـات تـوظيـف الـذكـاء الاصطنـاعـي فـي تعلـيم طلبة اضطـراب طيــف التـوحـد من وجهة نظر معلميهم Challenges of employing artificial intelligence in teaching students with autism spectrum disorder From their teachers' point of view
Page
1-37
امل بنت صريد بن سالم الهطالية; صابر محمــود الشــرقــــاوي
View Article
|
PDF
1.15 MB
|
View on SCiNiTO
3
مُعـوقـات استخـدام تقنيـة الـواقـع المعـزز في تنمـية المهارات الاجتماعية للطلبة ذوي الإعاقة الفكرية مــن وجهــة نظــر مُعلميهــــم Obstacles of Using Augmented Reality for Developing Social Skills of Students with Intellectual Disability Students from their Teachers' Viewpoint
Page
38-83
احمد بـن سعـيد الـزهـرانـي; فارس حســين القحطــانــي
View Article
|
PDF
1.29 MB
|
View on SCiNiTO
4
التـــواصــل الأســـري وتقــديــر الـــذات وعلاقتهمـا بالتحصـيل الدراسـي (عن بعـد) Family communication, self-esteem and their relationships with academic achievement (Online) among third-grade intermediate students in Jeddah لــــدى طــلاب الصــف الثالــث متــوســط بجــــدة
Page
84-115
حامد حمـدان محمـد الـرفـاعـي; يوسف جـلال أبــو المعــاطــي
View Article
|
PDF
1.08 MB
|
View on SCiNiTO
5
تـأثير تقنيات التدريب على تحرير اللفائف العضلية ذاتيـا (Myofascial Release) باستخدام اسطوانة الفـوم على أداء القفز والتوازن الديناميكي لـدى طالبـات كليـة علــوم الــريــاضــة بجـامعــة جــدة The Influence Of Training Techniques On Self-release Of Muscle Fascia (Myofascial Release) Using a Foam Cylinder On The Performance Of Jumping And Dynamic Bala
Page
116-165
دعاء ســامــي الحــربــــي; منال أحمــد العمــــري; هالة عبـد العـزيـز الطـرابلسـي
View Article
|
PDF
1.21 MB
|
View on SCiNiTO
6
الأدوار المستقبلـية لمعلـمي اللغــة الإنجلــيزيـة في المـرحلـة الثانويـة بالمملكة العـربيـة السعوديـة في ضوء مهارات التحول الرقمي من وجهة نظر المشرفين التربويين The future roles of English language teachers in secondary schools in the Kingdom of Saudi Arabia considering digital transformation skills from the educational supervisors' perspective
Page
166-212
سلمان بن فهيد سالم القحطاني; صالح بن ابراهيم محمد الشبل
View Article
|
PDF
1.17 MB
|
View on SCiNiTO