عــادات العقـل وعــلاقتهــا بالاحــتراق النفســـي والـــدافعيـــة نحـــو العمــل لـــدي معلمـــي الإعــاقـــة الفکـــريـــة Habits of Mind and Its Relation to Psychological Burnout and Motivation to Work for Intellectual Disability Teachers
الطنطاوي, . (2017). عــادات العقـل وعــلاقتهــا بالاحــتراق النفســـي والـــدافعيـــة نحـــو العمــل لـــدي معلمـــي الإعــاقـــة الفکـــريـــة Habits of Mind and Its Relation to Psychological Burnout and Motivation to Work for Intellectual Disability Teachers. EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الأول), 93-151. doi: 10.21608/sero.2017.91712
محمود محمد الطنطاوي. "عــادات العقـل وعــلاقتهــا بالاحــتراق النفســـي والـــدافعيـــة نحـــو العمــل لـــدي معلمـــي الإعــاقـــة الفکـــريـــة Habits of Mind and Its Relation to Psychological Burnout and Motivation to Work for Intellectual Disability Teachers". EKB Journal Management System, 6, 21 الجزء الأول, 2017, 93-151. doi: 10.21608/sero.2017.91712
الطنطاوي, . (2017). 'عــادات العقـل وعــلاقتهــا بالاحــتراق النفســـي والـــدافعيـــة نحـــو العمــل لـــدي معلمـــي الإعــاقـــة الفکـــريـــة Habits of Mind and Its Relation to Psychological Burnout and Motivation to Work for Intellectual Disability Teachers', EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الأول), pp. 93-151. doi: 10.21608/sero.2017.91712
الطنطاوي, . عــادات العقـل وعــلاقتهــا بالاحــتراق النفســـي والـــدافعيـــة نحـــو العمــل لـــدي معلمـــي الإعــاقـــة الفکـــريـــة Habits of Mind and Its Relation to Psychological Burnout and Motivation to Work for Intellectual Disability Teachers. EKB Journal Management System, 2017; 6(21 الجزء الأول): 93-151. doi: 10.21608/sero.2017.91712