فاعلية برنامج معرفي سلوکي لتنمية وجهة الضبط الداخلي والمثابرة الأکاديمية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من ذوي صعوبات التعلم ذوي الضبط الخارجي Effectiveness of Cognitive Behavioral Program for the Development of Internal Locus of control and Academic Persistence among middle school students with learning difficulties
ثابت, . (2017). فاعلية برنامج معرفي سلوکي لتنمية وجهة الضبط الداخلي والمثابرة الأکاديمية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من ذوي صعوبات التعلم ذوي الضبط الخارجي Effectiveness of Cognitive Behavioral Program for the Development of Internal Locus of control and Academic Persistence among middle school students with learning difficulties. EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الرابع), 1-42. doi: 10.21608/sero.2017.91730
عصام محمود محمد ثابت. "فاعلية برنامج معرفي سلوکي لتنمية وجهة الضبط الداخلي والمثابرة الأکاديمية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من ذوي صعوبات التعلم ذوي الضبط الخارجي Effectiveness of Cognitive Behavioral Program for the Development of Internal Locus of control and Academic Persistence among middle school students with learning difficulties". EKB Journal Management System, 6, 21 الجزء الرابع, 2017, 1-42. doi: 10.21608/sero.2017.91730
ثابت, . (2017). 'فاعلية برنامج معرفي سلوکي لتنمية وجهة الضبط الداخلي والمثابرة الأکاديمية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من ذوي صعوبات التعلم ذوي الضبط الخارجي Effectiveness of Cognitive Behavioral Program for the Development of Internal Locus of control and Academic Persistence among middle school students with learning difficulties', EKB Journal Management System, 6(21 الجزء الرابع), pp. 1-42. doi: 10.21608/sero.2017.91730
ثابت, . فاعلية برنامج معرفي سلوکي لتنمية وجهة الضبط الداخلي والمثابرة الأکاديمية لدى طلاب المرحلة المتوسطة من ذوي صعوبات التعلم ذوي الضبط الخارجي Effectiveness of Cognitive Behavioral Program for the Development of Internal Locus of control and Academic Persistence among middle school students with learning difficulties. EKB Journal Management System, 2017; 6(21 الجزء الرابع): 1-42. doi: 10.21608/sero.2017.91730