آلية عمل معلمة العوق السمعي في البرنامج اليومي لريـاض الأطفال بالمملکة العربيـة السعـوديـة من وجهة نظر معلمات العوق السمعي The mechanism of work of the teacher of hearing disabilities in the daily program of kindergartens in the Kingdom of Saudi Arabia from the point of view of the teachers of hearing disabilities
أخضر, ., سجاء, . (2017). آلية عمل معلمة العوق السمعي في البرنامج اليومي لريـاض الأطفال بالمملکة العربيـة السعـوديـة من وجهة نظر معلمات العوق السمعي The mechanism of work of the teacher of hearing disabilities in the daily program of kindergartens in the Kingdom of Saudi Arabia from the point of view of the teachers of hearing disabilities. EKB Journal Management System, 5(20 الجزء الأول), 175-207. doi: 10.21608/sero.2017.91743
أروى بنت علي أخضر; تغريد بنت إبراهيم بن سجاء. "آلية عمل معلمة العوق السمعي في البرنامج اليومي لريـاض الأطفال بالمملکة العربيـة السعـوديـة من وجهة نظر معلمات العوق السمعي The mechanism of work of the teacher of hearing disabilities in the daily program of kindergartens in the Kingdom of Saudi Arabia from the point of view of the teachers of hearing disabilities". EKB Journal Management System, 5, 20 الجزء الأول, 2017, 175-207. doi: 10.21608/sero.2017.91743
أخضر, ., سجاء, . (2017). 'آلية عمل معلمة العوق السمعي في البرنامج اليومي لريـاض الأطفال بالمملکة العربيـة السعـوديـة من وجهة نظر معلمات العوق السمعي The mechanism of work of the teacher of hearing disabilities in the daily program of kindergartens in the Kingdom of Saudi Arabia from the point of view of the teachers of hearing disabilities', EKB Journal Management System, 5(20 الجزء الأول), pp. 175-207. doi: 10.21608/sero.2017.91743
أخضر, ., سجاء, . آلية عمل معلمة العوق السمعي في البرنامج اليومي لريـاض الأطفال بالمملکة العربيـة السعـوديـة من وجهة نظر معلمات العوق السمعي The mechanism of work of the teacher of hearing disabilities in the daily program of kindergartens in the Kingdom of Saudi Arabia from the point of view of the teachers of hearing disabilities. EKB Journal Management System, 2017; 5(20 الجزء الأول): 175-207. doi: 10.21608/sero.2017.91743