فاعلية برنامج تدريبي لتنمية مهارات الوعي الذاتي لدى ذوي صعوبات تعلم القراءة بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program for the development of self-awareness skills of people with learning disabilities reading primary school
محمد, ., الشمري, . (2017). فاعلية برنامج تدريبي لتنمية مهارات الوعي الذاتي لدى ذوي صعوبات تعلم القراءة بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program for the development of self-awareness skills of people with learning disabilities reading primary school. EKB Journal Management System, 4(16 الجزء الثانى), 1-47. doi: 10.21608/sero.2017.91830
عبد الرحمن علي بديوي محمد; ناصر زيدان العسکر الشمري. "فاعلية برنامج تدريبي لتنمية مهارات الوعي الذاتي لدى ذوي صعوبات تعلم القراءة بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program for the development of self-awareness skills of people with learning disabilities reading primary school". EKB Journal Management System, 4, 16 الجزء الثانى, 2017, 1-47. doi: 10.21608/sero.2017.91830
محمد, ., الشمري, . (2017). 'فاعلية برنامج تدريبي لتنمية مهارات الوعي الذاتي لدى ذوي صعوبات تعلم القراءة بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program for the development of self-awareness skills of people with learning disabilities reading primary school', EKB Journal Management System, 4(16 الجزء الثانى), pp. 1-47. doi: 10.21608/sero.2017.91830
محمد, ., الشمري, . فاعلية برنامج تدريبي لتنمية مهارات الوعي الذاتي لدى ذوي صعوبات تعلم القراءة بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a training program for the development of self-awareness skills of people with learning disabilities reading primary school. EKB Journal Management System, 2017; 4(16 الجزء الثانى): 1-47. doi: 10.21608/sero.2017.91830