الاحتياجات التدريبية لمشرفي معلمي التلاميذ الصم وضعاف السمع في المملکة العربية السعودية The Training Needs of Teachers’ Supervisors of Deaf and Hard-of Hearing Pupils in The Kingdom of Saudi Arabia
العمر, . (2015). الاحتياجات التدريبية لمشرفي معلمي التلاميذ الصم وضعاف السمع في المملکة العربية السعودية The Training Needs of Teachers’ Supervisors of Deaf and Hard-of Hearing Pupils in The Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 3(9), 359-394. doi: 10.21608/sero.2015.92128
غادة عبد الرحمن العمر. "الاحتياجات التدريبية لمشرفي معلمي التلاميذ الصم وضعاف السمع في المملکة العربية السعودية The Training Needs of Teachers’ Supervisors of Deaf and Hard-of Hearing Pupils in The Kingdom of Saudi Arabia". EKB Journal Management System, 3, 9, 2015, 359-394. doi: 10.21608/sero.2015.92128
العمر, . (2015). 'الاحتياجات التدريبية لمشرفي معلمي التلاميذ الصم وضعاف السمع في المملکة العربية السعودية The Training Needs of Teachers’ Supervisors of Deaf and Hard-of Hearing Pupils in The Kingdom of Saudi Arabia', EKB Journal Management System, 3(9), pp. 359-394. doi: 10.21608/sero.2015.92128
العمر, . الاحتياجات التدريبية لمشرفي معلمي التلاميذ الصم وضعاف السمع في المملکة العربية السعودية The Training Needs of Teachers’ Supervisors of Deaf and Hard-of Hearing Pupils in The Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 2015; 3(9): 359-394. doi: 10.21608/sero.2015.92128