iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 27, Issue 1.3 - Serial Number 3, January 2017
1
أساليب الانتقال فى الانفوجرافيک المتحرک (القطع/ التقريب/ المسح) بالکتب الإلکترونية وتأثيرها على تنمية التحصيل الفورى والمرجأ والتقبل التکنولوجى لدى طلاب الدراسات العليا Transition Techniques in Motion Infographic (cut , zoom, wipe) in Electronic Books and their Effect on Immediate and Delayed Achievement and Technology Acceptance for Post-Graduate St
Page
3-91
داليا أحمد شوقى کامل
View Article
|
PDF
1.65 MB
|
View on SCiNiTO
2
أثر التفاعل بين شکلين لتصميم الإنفوجرافيک الثابت (الأفقي/ الرأسي) والأسلوب المعرفي في بيئة تعلم إلکتروني على مهارات البرمجة لدى طالبات تکنولوجيا التعليم، واتجاهاتهن نحوها، وآرائهن في الإنفوجرافيک The effect of Interaction between two Static Infographic shapes (Horizontal/ Vertical) in an E-Learning environment, and Cognitive Style
Page
93-218
نيفين منصور محمد السيد
View Article
|
PDF
2.33 MB
|
View on SCiNiTO
3
أثر التفاعل بين توقيت عرض الخرائط الذهنية الالکترونية ومستوى السعة العقلية في تنمية مهارات استخدام السبورة التفاعلية لدى طلاب الدراسات العليا بشعبة تکنولوجيا التعليم The effect of interaction between timing of displaying electronic mind maps and the level of mental capacity at development in using interactive white board for post-graduated scholars at Tec
Page
219-300
مصطفى سلامة عبد الباسط; محمد شوقى محمد
View Article
|
PDF
1.24 MB
|
View on SCiNiTO