iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 10, 37 الجزء الأول, July 2020
1
نشرة العدد
Page
1-12
تقديم: أ.د/ نـــايـــف الــــــزارع
View Article
|
PDF
961.03 K
|
View on SCiNiTO
2
درجـة ممـارسـة معلمـات الطـالبـات ذوات صعـوبـات التعلـم لمهـارات الوعي الصوتي لتعليم القـراءة بمحـافظـة الأحســاء The Degree to Practicing Phonological Awareness Skills for Teaching Reading by Female Students with Learning Disabilities Teachers in Al-Ahsa Governorate
Page
1-26
عبد الحميد بن عبدالله العرفج; آلاء أحمد محمد العمير
View Article
|
PDF
844.46 K
|
View on SCiNiTO
3
عاداتُ الأکلِ لدى الأطفالِ ذوي الاضطراباتِ النمائيةِ العصبية وأقرانهم ذوي النمو الطبيعي Eating Habits in Children with Neurodevelopmental Disorders and Their Typically Developing Peers
Page
27-78
محمد الأمير إبراهيم محمود; رضا إبراهيم محمد الأشرم
View Article
|
PDF
1.13 MB
|
View on SCiNiTO
4
فاعلية برنامج تدريبي قائم على الأنشطة الفنية في تنمية الذاکرة البصرية لدى الطالبات ذوات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية Effectiveness of Process Oriented Art Activities Training Program in Developing Visual Memory of Primary School Students with Learning Disabilities
Page
79-112
آلاء ســـامـــي المغلـــوث; وليــد عــاطــف الصيــاد
View Article
|
PDF
918.45 K
|
View on SCiNiTO
5
أثر استخدام برنامج جيوجبرا في تنمية البراعة العلمية الرياضية في مادة الرياضيات لطلاب الصف الثالث المتوسط بمدينة الرياض The effect of using (Geogebra) program on developing mathematical scientific progress in mathematics among third grade middle school students in Riyadh
Page
113-169
منصـــور بن مصلــح الجهنـي
View Article
|
PDF
1.45 MB
|
View on SCiNiTO