iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 8, 28 الجزء الثانى, January 2019
1
نشرة العدد
Page
1-13
View Article
|
PDF
662.44 K
|
View on SCiNiTO
2
آراء أعضــاء هيئــة التــدريــس نحــو استخــدام نمـوذج الاستجـابـة للتـدخـل في برامـج صعـوبـات التعلــم Opinions of Faculty Members about Using Response to Intervention Model in Learning Disabilities Programs
Page
1-32
وداد أبا حسين; شروق الشويعر
View Article
|
PDF
776.12 K
|
View on SCiNiTO
3
تقويم برنامج التدريب الميداني في مجال صعوبات التعلم في جامعة نجران في ضوء معايير مجلس اعتماد تعليم المعلمينCAEP Evaluation Field of Training Program in Learning Disabilities in the Light of Standards of the Council for the Accreditation of Educator Preparation (CAEP) at Najran University
Page
33-75
برهان حمــادنــه; آمال القثــامي
View Article
|
PDF
787.86 K
|
View on SCiNiTO
4
التفکير القائم على الحکمة کمُنبَّئ بالعوامل الخمس الکبرى للشخصية لدى الموهوبين في المرحلة الثانوية بالمملکة العربية السعودية Thinking Based on Wisdom as a Predictor of the Big Five Factors of Personality for the Gifted Secondary School Students in the Kingdom of Saudi Arabia
Page
77-113
عبدالرحمن دحيم; علاء أيوب
View Article
|
PDF
860.15 K
|
View on SCiNiTO