iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
1.
نشرة العدد
Pages
1-13
View Article
PDF
662.44 K
2.
آراء أعضــاء هيئــة التــدريــس نحــو استخــدام نمـوذج الاستجـابـة للتـدخـل في برامـج صعـوبـات التعلــم Opinions of Faculty Members about Using Response to Intervention Model in Learning Disabilities Programs
Pages
1-32
وداد أبا حسين; شروق الشويعر
View Article
PDF
776.12 K
3.
تقويم برنامج التدريب الميداني في مجال صعوبات التعلم في جامعة نجران في ضوء معايير مجلس اعتماد تعليم المعلمينCAEP Evaluation Field of Training Program in Learning Disabilities in the Light of Standards of the Council for the Accreditation of Educator Preparation (CAEP) at Najran University
Pages
33-75
برهان حمــادنــه; آمال القثــامي
View Article
PDF
787.86 K
4.
التفکير القائم على الحکمة کمُنبَّئ بالعوامل الخمس الکبرى للشخصية لدى الموهوبين في المرحلة الثانوية بالمملکة العربية السعودية Thinking Based on Wisdom as a Predictor of the Big Five Factors of Personality for the Gifted Secondary School Students in the Kingdom of Saudi Arabia
Pages
77-113
عبدالرحمن دحيم; علاء أيوب
View Article
PDF
860.15 K