iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 19, Issue 6 - Serial Number 6102021, October 2021, Page 1-384
1
فاعلية الذات الإبداعية كمنبئ بالهناء الوظيفي لدي معلمات الروضة Creative self-efficacy as a predictor of well-being at work among kindergarten teachers
Page
1-49
سهير كامل تونى
View Article
|
PDF
1008.44 K
|
View on SCiNiTO
2
برنامج قائم على لعب الأدوار لتنمية بعض مهارات الاستماع لدى طفل الروضة الكفيف A program based on role-play in developing the blind kindergarten child's some listening skills
Page
51-104
صباح يوسف أحمد ابراهيم
View Article
|
PDF
1.16 MB
|
View on SCiNiTO
3
فاعلية برنامج قائم على مسرح العرائس لتنمية بعض المفاهيم الجيولوجية ومهارات التفكير التأملي لدى أطفال الروضة The Effectiveness of a Program Based on Puppet Theater to Develop the Kindergarten Children's Some Geological Concepts and Reflective Thinking Skills
Page
105-210
عبير بكري فراج
View Article
|
PDF
1.84 MB
|
View on SCiNiTO
4
فاعلية حقيبة إلكترونية في تنمية الاستعداد للقراءة باللغة الإنجليزية لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of an electronic package to develop readiness for reading in English for Kindergarten children with learning disabilities
Page
211-265
هبه عبد المنعم محمد باشا
View Article
|
PDF
1.05 MB
|
View on SCiNiTO
5
برنامج قائم على مفاهيم نظرية العقل لتنمية التنظيم الانفعالي لدى الأطفال ذوي الإعاقة الذهنية المُدمجين وتأثيره على الحد من المشكلات السلوكية لديهم A Program Based on Theory of Mind Concepts to Develop Emotional Regulation among Included Children with Intellectual Disabilities and its Effect on Reducing their Behavioral Problems
Page
265-318
فاطمة محمد السعيد إبراهيم الليثى
View Article
|
PDF
1.3 MB
|
View on SCiNiTO
6
برنامج مسرحي تفاعلي لتنمية الوعي المائي لدى طفل الروضة An interactive theater program to develop kindergarten child's water awareness
Page
319-384
رانيا عبد الغني الدسوقي الغريب الخضيرى
View Article
|
PDF
1.16 MB
|
View on SCiNiTO