iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 22, Issue 1, March 2022, Page 1-310 (الجزء الأول)
1
المعلومات العلمية للعدد
Page
1-310
View Article
|
PDF
635.28 K
|
View on SCiNiTO
2
أسلوب مقترح باستخدام طريقة ألفريد Alfred لتيسير استيعاب قواعد الموسيقى الغربية لطالبات برنامج اللغة الإنجليزية بکلية التربية للطفولة المبکرة A proposed technique for using Alfred’s method for facilitating understanding Music Theory to the students of the English language program in the faculty of Early Childhood Education
Page
1-85
رنا عاطف عبد العزيز عبد القادر
View Article
|
PDF
3.73 MB
|
View on SCiNiTO
3
فاعلية برنامج قائم على الأنشطة المتکاملة في خفض حدة بعض أنماط السلوک التکراري لدى أطفال ما قبل المدرسة ذوي اضطراب طيف التوحد The effectiveness of a program based on integrated activities in reducing the severity of some repetitive behavior patterns among pre-school children with autism spectrum disorder
Page
86-145
أمل محمد حسونة; هديل أحمد الشامي; أحمد عبد الحميد عبد العظيم عبد الحميد
View Article
|
PDF
1.19 MB
|
View on SCiNiTO
4
أثر أغاني مبتکرة في إکساب بعض سلوکيات حملة "اتحضر للأخضر" لطفل الروضة The effect of innovated songs on the acquisition of some behaviors of the campaign (Be civilized for green) for kindergarten child
Page
146-220
رنا عاطف عبد العزيز عبد القادر
View Article
|
PDF
3.12 MB
|
View on SCiNiTO
5
تنمية اليقظة العقلية لخفض الضغوط المدرکة وتحسين الفاعلية الذاتية لدى عينة من معلمات رياض الأطفال Developing Mindfulness as an entrance in Reducing Perceived Stress and increasing self- efficacy and for a sample of Kindergarten Teachers
Page
221-310
إيناس سيد علي عبد الحميد جوهر
View Article
|
PDF
1.73 MB
|
View on SCiNiTO
6
الجزء الأول کامل
Page
1-310
View Article
|
PDF
11.69 MB
|
View on SCiNiTO